​Brudziński: Żałosna małostkowość. "Smoleńsk" będzie strzałem w dziesiątkę

Autor: Unknown on środa, 12 marca 2014

​Brudziński: Żałosna małostkowość. "Smoleńsk" będzie strzałem w dziesiątkę "Jestem pewien, że "Smoleńsk" powstanie. Znam wielu, którzy już dziś wróżą, że ten film to będzie olbrzymi sukces finansowy i frekwencyjny. Film Krauzego będzie strzałem w dziesiątkę" - przekonuje Joachim Brudziński, odpowiadając na pytania słuchaczy RMF FM. "Traktuję to jako żałosną małostkowość" - mówi o decyzji Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, który odmówił dofinansowania produkcji Antoniego Krauze. "PISF dofinansowało wiele gniotów i porażek artystycznych" - twierdzi Brudziński. Jako jeden z nich wymienia "Pokłosie". "Jeśli Antoni...






wiecej

{ 0 komentarze... » ​Brudziński: Żałosna małostkowość. "Smoleńsk" będzie strzałem w dziesiątkę read them below or add one }

Prześlij komentarz

Popularne posty